Coaching

Loajální, trénovaný, motivovaný, vstřícný a zákaznicky orientovaný tým a personál je nejpodstatnější devizou souhrnně všech společností, nabízejících služby. Hotelnictví a gastronomie na této přidané hodnotě servisu vyloženě staví - řada podniků dnes může získat konkurenční výhodu jedině tak, že se odliší právě v úrovni poskytovaného servisu. Pomáháme našim klientům připravit a vytrénovat personál, díky našim konzultantům pokrýváme záběrem všechny oblasti hotelového, gastronomického, kongresového či SPA provozu. Rádi pro vás zorganizujeme kompletní trainingové programy, specifičtěji zaměřené semináře, či úzce profilované konzultace, při nichž jsou spolupracovníci na jednotlivých pozicích osobně a do hloubky seznámeni s problematikou a tematikou oblasti jejich působení.

Aktuality:

31.10.2017 - Právě připravujeme nové příspěvky do sekce Aktualit.  » více »